Elegancja i klasyka - czyli promocyjne pióra
Dziś coraz więcej agencji oferuje firmom możliwość zamówienia specjalnie spersonalizowanych eleganckich piór. To dzięki nim ich klienci będą mogli poczuć się docenieni. Bardzo ważnym aspektem w ich przypadku jest to, aby takie piórko posiadało klasyczny wygląd, a logo na nim zawarte było dyskretne i delikatne, ale jednocześnie też wyraźne.
Opakowania dla piór
Poza tym w przypadku piór bardzo ważne staje się też odpowiednie ich zapakowanie. Pudełko może być plastikowe, papierowe lub bardziej indywidualne i wskazujące na branżę firmy klienta.
Praktycznie, ale też ekskluzywnie - czyli moda na portfele skórzane
Portfele wykonane ze skóry są bardzo modnym dodatkiem, dlatego wiele agencji daje możliwość zamówienia ich jako gadżetu promocyjnego. Również w tym przypadku logo powinno być dyskretne, widoczne, ale niezbyt duże. W ten sposób istnieje większa szansa, że będzie on wykorzystywany na co dzień. Bardzo ważnym atutem takich portfeli jest też to, że skóra jest bardzo trwałym tworzywem, dzięki czemu portfel z logiem firmy przetrwa przez długi czas, a jego marketingowa moc nie osłabnie. Koniecznie trzeba jednak zwrócić uwagę, aby portfele były funkcyjne, tj. posiadały kilka przegródek na banknoty, czy też karty kredytowe i dowód osobisty.
Ratunek dla kart kredytowych
Ostatnio bardzo popularnym upominkiem wybieranym przez klientów są etiu, w których można schować swoje karty kredytowe. Takie rozwiązanie skierowane jest dla osób zamożnych, posiadających większą ilość kart i często z nich korzystających. Wykorzystywane są częściej w branży bankowej, finansach, czy w przypadku tzw. klientów premium.
Ważne jest to, aby zwrócić uwagę na jakość takiego etiu, gdyż osoby, które będą z nich korzystać, nie zdecydują się na produkt niskiej jakości. Aluminium i skóra to bardzo dobre połączenie przy tego typu gadżetach.
Czas wizytówek nigdy się nie skończył
Każdy przedsiębiorca posiada swoją wizytówkę, dlatego branża B2B ceni sobie gadżet, jakim jest etui na wizytówki. Najpopularniejszym tworzywem, z którego się je wykonuje, jest ekoskóra. Choć oczywiście istnieje możliwość wybrania naturalnej skóry, która jest już znacznie droższa. Każda firma wybiera dowolną paletę kolorystyczną, dodaje logo lub hasło związane z firmą i tworzy bardzo indywidualny i funkcjonalny produkt.
Każda agencja, która pragnie pomóc wybrać swoim klientom odpowiednie luksusowe gadżety, musi znaleźć najpierw odpowiedniego dystrybutora. Obecnie coraz częściej wybór pada na inspirion.pl. Głównie ze względu na różnorodność produktów i możliwość znakowania wysokiej jakości.
Napisz komentarz
Komentarze