Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 00:49
Reklama Mieszkania, apartamenty, kawalerki do wynajęcia
Reklama https://chelmskiewidoki.pl

Czy aplikować na ofertę pracy, jeżeli nie spełnia się wszystkich oczekiwań pracodawcy?

Czy aplikować na ofertę pracy, jeżeli nie spełnia się wszystkich oczekiwań pracodawcy?
Prezentujemy listę porad, które pomogą Ci wyróżnić Twoje CV, nawet jeżeli nie pasuje ono idealnie do oferty pracy.

Zdarzyło Ci się kiedykolwiek przeglądać oferty zatrudnieniai zauważyć interesującą, wpisującą się w Twoje zainteresowania pracę? Twój entuzjazm jednak spadł do zera po zobaczeniu wymagań. Okazuje się, że nie wpisujesz się w 100% w wymagania pracodawcy, jednak większość z nich pasuje do Ciebie. Czy w takim momencie warto aplikować na ofertę pracy? Sprawdź koniecznie! Poniżej prezentujemy listę porad, które pomogą Ci wyróżnić Twoje CV, nawet jeżeli nie pasuje ono idealnie do oferty pracy.

Znajdź słowa kluczowe w ofercie

Podczas tworzenia oferty pracy pracodawcy często umieszczają w nich słowa kluczowe, które odpowiadają najważniejszym kryteriom dotyczących posady. W zależności od stanowiska i rodzaju pracy mogą być to umiejętności twarde lub miękkie pracowników, pożądane doświadczenie czy cechy kandydata. Dla przykładu - podczas szukania pracy na magazynie słowami kluczowymi w ofercie będą “umiejętność pracy w zespole” “dobra kondycja” czy “dobra organizacja pracy”. Po wypisaniu tych słów postaraj się umieścić je w swoim CV, tak aby pracodawca mógł je łatwo odnaleźć podczas skanowania dokumentu.

Podkreśl najważniejsze informacje dotyczące doświadczenia       

Jednym z najważniejszych kryteriów dla pracodawcy podczas szukania pracownika jest jego doświadczenie. Jeżeli chcesz sprawić, by Twoje CV wyglądało atrakcyjnie w oczach rekrutera, postaraj się jak najbardziej uwypuklić informacje dotyczące swoich umiejętności. Podczas opisywania swojego doświadczenia wspomnij również o swoich dotychczasowych obowiązkach, odbytych kursach czy szkoleniach - pozwoli to pracodawcy zwrócić uwagę na Twoje CV.

Skup się również na kompetencjach miękkich i znajomości języków obcych

Przez pandemię duża liczba firm skupia się na pracy zdalnej, a co za tym idzie, pozyskiwaniu klientów również z innych krajów. Wiąże się to z zapotrzebowaniem na pracowników posiadających umiejętności w zakresie języków obcych. Najbardziej popularnymi językami na rynku stały się angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, francuski. Wpisz je do CV, nawet jeżeli znasz je tylko w stopniu podstawowym. Oprócz tego skup się również na umiejętnościach miękkich, takich jak odporność na stres, elastyczność, dobrej organizacji własnej pracy czy komunikatywności. Te cechy są wymagane od pracodawców na wielu stanowiskach!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamareklama Bon Ton
Reklamadotacje rpo
Reklama
Reklama