Konferencja składała się z dwóch części. Pierwsza z nich była teoretyczna. Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się ze specyfiką funkcjonowania uczniów o specjalnych edukacyjnych potrzebach (np. osób z autyzmem, ADHA, zaburzeniami lękowymi czy językowymi). Druga część zatytułowana była "Rzeczywistość szkolna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi". Przeprowadzona została w formie panelu dyskusyjnego. Nauczyciele, rodzice, dyrektorzy placówek oświatowych, diagności oraz byli uczniowie mogli wymienić się swoimi doświadczeniami.
Środowisko oświatowe było bardzo zainteresowane konferencją, co oznacza, że potrzebne jest organizowanie tego typu wydarzeń.
Wydarzenie organizowane było przez: Niepubliczną Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną ARKA w Chełmie, Państwową Akademię Nauk Stosowanych w Chełmie oraz Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną nr 1 w Chełmie.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze