Strategię Rozwoju Marki i Promocji dla Chełma przygotowuje konsorcjum spółek Instytut Badawczy IPC i MOOQ z Wrocławia. Rok 2024 ma być czasem głównych prac przygotowawczych oraz rozpoczęcia nowego pozycjonowania marki Chełm. Do czerwca przyszłego roku mają zostać zebrane opowieści oraz opracowany plan dotyczący przyszłości promocji podziemi. Premiera napisu "Chełm. Miasto wielu opowieści" ma odbyć się w czerwcu i od tego czasu wprowadzane będą również pozostałe symbole miasta oraz spoty reklamowe. Pojawią się także nowe gadżety, których wizualizację również wykonało wspomniane konsorcjum.
- W przyszłym roku czeka nas wdrożenie marki Miasto Chełm, produkcja nowych spotów promocyjnych, zmiana identyfikacji, nowe wydarzenia kulturalne oraz promocyjne, a także nowe miejskie gadżety. Co Państwa zdaniem powinno znaleźć się w ofercie? Jakie drobne upominki, gadżety zwróciły Waszą uwagę w innych miejscach? - pyta w swoich mediach społecznościowych prezydent Jakub Banaszek.
Mieszkańcy ochoczo proponują wiele koncepcji od pluszaków i niedźwiadków z klocków, po monety i figurki kolekcjonerskie. Wszystkie wypowiedzi cytujemy w oryginale.
- A gdzie kreda? Stoimy na kredzie, więc i kreda do mazania, może bransoletka z kawałkiem kredy, maseczka kredowa, kreda na magnesie, zestaw do wyrzeźbienia duszka (kawałek kredy i małe dłuto), możliwości jest wiele. W mojej opinii te gadżety są dobre, ale jako gifty na spotkaniach oficjalnych, zawodach etc.- pisze pani Magdalena.
- Może zastanowić się nad Chełmską literaturą. Książki z Chełmskimi opowieściami zrobione dla dzieci i dla dorosłych. Dużo mamy legend a opowieści możemy napisać jeszcze więcej. Jak? Zrobić konkurs literacki im. Jana Longina Okonia gdzie uczestnicy napiszą opowieści różnych treści o Chełmie...- dodaje pan Kamil.
- Brakuje mi maskotki misia Chełmisia, albo duszka. Dzieciom się na pewno spodoba- spostrzegła pani Ilona.
- Może coś dla najmłodszych- kreda do rysowania, antystresowy duszek sensoryczny tzw gniotek? Wiatraczki z misiem i Duchem Bieluchem? Można dla mieszkańców stworzyć ramki do tablic rejestracyjnych z flagą Chełma czy herbem i napisem promującym miasto i przypinki metalowe z herbem na torby, czy plecaki- rzuca pomysłami pani Agnieszka.
- A gdyby tak zorganizować Chełmską bitwę na poDUSZKI. Zrobić Chełmską ligę poduszkową?- proponuje Chełmski Joker.
- Moneta kolekcjonerska z Duchem Bieluchem, na zasadzie dukatów chełmskich z 2011 roku - pisze pani Angelika.
- Plastikowe figurki niedźwiedzia żeby dzieci mogły się nimi bawić jak kiedyś dinozaurami. Może być w zestawie z trzema dębami- proponuje pan Karol.
- Dorzuciłabym jeszcze do tej kolekcji pluszowego Ducha Bielucha i Białego Niedźwiedzia- dodaje pani Monika.
- A może małe figurki chełmskich niedźwiadków w formie magnesów i małych figurek do kolekcjonowania?- pyta pani Aleksandra.
To tylko część kreatywnych pomysłów mieszkańców. Bez wątpienia nie powstydziłaby się nimi niejedna agencja PR.
Wzory proponowanych przez wykonawcę nowej strategii marki Miasta Chełm zobaczycie w galerii poniżej.
Czytaj także:
- Rządowa subwencja czy lichwiarska pożyczka? Domy kultury nadal w impasie
- Chełm. Nowa przewodnicząca Powiatowego Zespołu Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Chełm. Prezydent chwali się gotowym projektem budżetu i zaprasza na podsumowanie kadencji
- Chełm. Radny docieka, czy będziemy płacić podatki przez aplikację?
- Chełm. Pomoc dla bezdomnym - ciepłe posiłki, szkolenia zawodowe i kino...
Napisz komentarz
Komentarze