Pobranie biletu z automatu jest warunkiem załatwienia sprawy w wydziale.
- Bilet ten należy okazać pracownikowi przed obsługą. Interesanci bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie będą obsługiwani, a osoby, które przybyły zbyt późno, tuż przed zakończeniem pracy wydziału, mogą nie otrzymać biletu na dany dzień - tłumaczy Grzegorz Zarzycki z gabinetu prezydenta miasta.
Wydruk należy pobrać z automatu biletowego znajdującego się na korytarzu w wydziale komunikacji. Na wydruku znajda się takie informacje jak np. symbol grupy naszej sprawy, numer biletu oraz data i czas pobrania.
Następnie interesanci mają oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na monitorze zamieszczonym w poczekalni. Numer ten zostanie też wywołany przez głośnik.
- Przed pobraniem biletu z automatu prosimy o uważne zapoznanie się z grupami spraw możliwych do załatwienia w systemie - dodaje Zarzycki.
Podobne rozwiązanie już od dawna funkcjonuje w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze