Podsumowanie II edycji konkursu pn.: „Jak nocne marki robią silne marki…” odbyło się w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie.
- Na podium znalazły się dwa zespoły z naszego liceum. Drużyna uczennic: Iga Kulawiak, Kinga Miszczak, Julia Lewczuk i Milena Szewczak zdobyła II miejsce, opracowując markę innowacyjnego urządzenia elektronicznego wytwarzającego sprzęt do ćwiczeń siłowych. Natomiast drugi zespół uczennic: Ola Korczyńska, Emilia Pasik, Aleksandra Pieróg, Weronika Pawelec zaproponował innowacyjne urządzenie monitorujące glebę oraz pomagające utrzymać ją w odpowiednim stanie, i zdobył III miejsce w konkursie - wyjaśnia Sylwii Wójcik-Wilkołazka, nauczycielka podstaw przedsiębiorczości.
.jpg)
Konkurs miał na celu nie tylko stworzenie innowacyjnych projektów elektronicznych, ale również kształtowanie młodych przedsiębiorców. Uczestnicy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz doskonalić umiejętności pracy w grupie. Dodatkowo, zwycięzcy mogli wziąć udział w warsztatach z etykiety biznesowej, gdzie dowiedzieli się, jak budować profesjonalne relacje.
Napisz komentarz
Komentarze