Na "rozsławienie" miasta na boiskach piłkarskich zaplanowano w budżecie 110 tys. zł.
- Chcemy, aby jakiś klub promował Chełm. Nie po raz pierwszy korzystamy z tej formy promocji, wcześniej mieliśmy podobną umowę z Chełmianką - tłumaczy Marcin Grel, dyrektor wydziału rozwoju, promocji i współpracy z zagranicą UM.
Wszystko wskazuje na to, że i tym razem pula trafi do ChKS Chełmianka, bo i kto inny miałby promować nas na arenie III-ligowej? Trudno sobie wyobrazić, aby drużyna z innego miasta biegała po boisku z logo Chełma na koszulkach, a była np. z województwa podkarpackiego.
Chodzi o ekspozycję logotypu miasta i adresu strony internetowej na strojach piłkarskich, biletach, materiałach reklamowych i audiowizualnych itp. Miasto powinien reklamować też spiker podczas trwania meczu, a także drużyna podczas udzielanych wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych. Drużyna, która wygra postępowanie ma "kreować pozytywny wizerunek miasta jako stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji". Chodzi o siedem meczów rozegranych w ramach III ligi z drużynami z województw lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i małopolskiego. Zadanie ma być zrealizowane do 30 listopada.
Najczęściej czytane:
Napisz komentarz
Komentarze