- Nie zostawiamy klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na zrozumienie naszych klientów w zakresie wspólnej odpowiedzialności wobec tej trudnej i nadzwyczajnej sytuacji – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
W sprawie zawarcia umowy na sprzedaż energii i sprawach związanych z przerwami w dostawach należy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dzwoniąc na numer 422 222 222 albo mailowo, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych odbywa się pod specjalnie wyodrębnionym numerem telefonu 422 222 123.
PGE Obrót przypomina również, że większość spraw można zrealizować za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK. W ten sposób można m.in. zawrzeć nową umowę, sprawdzić informacje o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, skontrolować bieżące saldo lub skontaktować się z PGE przy pomocy formularza na każdy inny temat.
Nie masz jeszcze konta? Czas je założyć! Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.
Napisz komentarz
Komentarze