- W celu uzyskania teleporady prosimy o telefoniczny kontakt z właściwą rejestracją, by ustalić jej datę oraz godzinę – informuje na swojej stronie internetowej MSP ZOZ.
Osoby, które mają wyznaczony termin, proszone są o oczekiwanie w wyznaczonym czasie na telefon od lekarza, ponieważ to on będzie się z nimi kontaktował. Nie ma więc potrzeby, by nadal dzwonić do przychodni. Jednakże, gdy telefon trzykrotnie nie zostanie odebrany, teleporada zostanie anulowana.
Gdy lekarz uzna, że konieczna jest bezpośrednie badanie, wówczas wyznaczy jego dokładny termin, nie tylko dzień, ale i godzinę. W przypadku wizyt w przychodniach każdy musi poddać się obowiązkowi zmierzenia temperatury.
- Prosimy o rzetelne przekazywanie pracownikom rejestracji przyczyny kontaktu z poradnią, pozwoli to na właściwe gospodarowanie czasem udzielania porad medycznych – apeluje dyrekcja MSP ZOZ i przypomina, że lekarze udzielający teleporad mają możliwość wystawiania zwolnień lekarskich.
Do powtórzenia leków stale przyjmowanych przez pacjenta, uzyskania kodu dostępu do wystawionych recept lekarskich, e-skierowania, ponowienia zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne, czy przyjęcia wniosku o wystawienie zaświadczeń lekarskich wystarczy kontakt z rejestracją danej poradni.
- W trosce o zdrowie Państwa, a także innych, prosimy o uczciwe, zgodne z prawdą podawanie informacji w trakcie wywiadu prowadzonego przez rejestrację i lekarza. Pacjenci z objawami infekcji lub podejrzewający u siebie zakażenie koronawirusem SARS CoV-2, którzy mają wyznaczoną wizytę w poradniach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej lub stomatologii, powinni telefonicznie przełożyć ją na inny termin – czytamy w komunikacie.
Podobne zasady obowiązują również w niepublicznych ZOZ-ach. I jeszcze jedna informacja. Jeśli nie ma zagrożenia życia, nie udawaj się na SOR szpitala.
Numery telefonów do miejskich przychodni:
- Przychodnia nr 1, ul. Wołyńska 11: Centrala 82 563 00 70, 82 563 00 78, 82 563 00 79, Poradnia ogólna przychodni nr 1 – 500 393 355 Poradnia dziecięca 82 563 05 29 i 505 578 568.
- Przychodnia nr 2, ul. Połaniecka 11: Centrala 82 563 67 81, 82 563 67 82, 82 563 67 83, 82 563 67 84, Poradnia ogólna 516 226 200, Poradnia dziecięca 505 578 560.
Teleporada nie oznacza, że placówka medyczna może być kompletnie zamknięta dla pacjentów. Jeśli lekarz stwierdzi potrzebę osobistego zbadania, pacjent powinien udać się do przychodni. W razie nieuzasadnionej odmowy udzielenia wizyty w przychodni zgłoś to do Rzecznika Praw Pacjenta – zadzwoń pod nr 800 190 590.
Napisz komentarz
Komentarze