Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Lokalni są fajni!

Made in Chełm to nazwa nowej fundacji działającej na terenie miasta, której głównym celem jest m.in. promocja lokalnych przedsiębiorców, pomaganie innym oraz aktywizacja mieszkańców w różnych obszarach życia. Najnowsze przedsięwzięcie organizacji to kampania "Lokalni są fajni".
Lokalni są fajni!

- Jest to akcja społeczna zachęcająca do robienia zakupów w lokalnych sklepach. Tylko dzięki silnemu wsparciu klientów wiele z nich przetrwa na rynku -  wyjaśnia Robert Szust, prezes zarządu fundacji. - Apelujemy też o korzystanie z usług sprzedawców, dostawców, którzy są obok nas, bo przecież są z nami na dobre i na złe. Bez pomocy mieszkańców wielu przedsiębiorców i ich pracowników może zostać bez pracy. Mamy pandemię, ale i konkurencja dużych sklepów robi swoje.

Made in Chełm to także program lojalnościowy chełmskich firm, dzięki któremu klienci zyskują atrakcyjne rabaty. Wystarczy odwiedzić jednego z oferentów biorących udział w akcji i zadeklarować chęć posiadania zniżkowej karty. Firmy, które biorą udział w projekcie, to m.in.: Lady Marion, London Square, Salon Lejdis&Dżentelmen czy Marex. Pełna lista firm dostępna jest na profilu Facebook Made in Chełm.

Ideą powstania Made in Chełm było stworzenie platformy, w ramach której chełmianie będą mogli się dowiedzieć, co w naszym mieście kryje się przy niektórych uliczkach, pod różnymi szyldami lokalnych firm. Chcą pokazać jaki potencjał drzemie w lokalnym biznesie, jakie ciekawe pomysły mają nasi przedsiębiorcy i jakie tworzą fajne produkty i usługi.

- Właściciele kart mogą liczyć nie tylko na zniżki, ale również na atrakcyjne promocje - tłumaczy Robert Szust.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamareklama Bon Ton
Reklama
Reklama
Reklama