Inflacja mocno uderza po kieszeniach Polaków. Według najnowszych badań GFK aż 89% gospodarstw domowych musi oszczędzać, a co trzecie znacznie ogranicza wydatki. Widać to przede wszystkim w sklepach. Klienci bardziej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na to, co wkładają do koszyka. Szukając oszczędności, sięgają po tańsze produkty. Oferta sieci Vollmart obejmująca codzienne produkty pierwszej potrzeby, w jakości nie odbiegającej od popularnych marek, ale w znacząco niższych cenach, wpisuje się w aktualne potrzeby klientów.
- Zasada, którą kierujemy się w sklepach Vollmart od samego początku, jest prosta. Zakupy u nas mają dać klientowi realną oszczędność, co oznacza dodatkowe pieniądze w domowym budżecie na inne potrzeby i nieprzewidziane wydatki. To ważne zwłaszcza w obecnych czasach, gdy wszyscy dotkliwie odczuwamy skutki inflacji – mówi Wiktor Sawosz, właściciel i Prezes Zarządu Vollmart.
W nowo otwartym sklepie Vollmart w Chełmie, ceny większości dostępnych produktów są niższe nawet o 20% niż w innych lokalnych sklepach i dużych sieciach handlowych, a w przypadku wybranych towarów różnica w cenie może być jeszcze korzystniejsza.
Szeroki asortyment wpisany w oczekiwania klientów
Na powierzchni blisko 1000m2, przy ul. Rampa Brzeska 14a, mieszkańcy miasta znajdą wyselekcjonowane produkty pierwszej potrzeby, a więc artykuły spożywcze takie jak wędliny, nabiał, kasze, mąki, mrożonki, przetwory czy dania gotowe. Oferta sklepu obejmuje również kosmetyki, chemię gospodarczą, tekstylia oraz artykuły przemysłowe i żywność dla zwierząt.
Dobór produktów w sieci VOLLMART to wynik ciągłej analizy cen najbardziej popularnych produktów oraz preferencji klientów. Dlatego w sklepie VOLLMART klient nie znajdzie kilkunastu wariantów oleju czy płynu do prania, tylko jedną, dwie propozycje najczęściej poszukiwane – ale może być pewien, że będą dobrej jakości i w cenie najlepszej na lokalnym rynku.
- Koszyk zakupowy VOLLMART jest inny niż koszyk innych sieci. U nas nie ma działów „fresh”, świeżych owoców i warzyw, produktów mlecznych z krótkimi datami ważności, czy pieczywa. Mamy za to świetny wybór tańszych produktów o dłuższym terminie przydatności do spożycia, w tym oczywiście nabiału i mięsa - uzupełnia Wiktor Sawosz.
W Vollmart ceny są niskie przez cały rok
Warto również podkreślić, że oferta sprzedaży w sklepach VOLLMART, w przeciwieństwie do innych sieci, nie opiera się na modelu promocyjnym. Cena jest stała i niska od samego początku, co jest istotą hard dyskontu. Klienci to doceniają.
- U nas nie ma promocji, bo te trwają zwykle krótko i cena wraca do poziomu z wysoką marżą. W sklepie VOLLMART wszystkie produkty są tańsze średnio o 20 proc. w porównaniu do cen na lokalnym rynku. A niektóre artykuły przemysłowe i spożywcze oferujemy nawet o 30-40 proc. taniej. – mówi Wiktor Sawosz.
Utrzymanie zawsze niższych niż w innych sklepach cen jest możliwe dzięki racjonalnej polityce kosztowej sieci VOLLMART i ograniczeniu zbędnych wydatków na wyposażenie wnętrz i reklamę. W sklepie klient nie znajdzie kosztownego wystroju, a część produktów zakupi prosto z palet.
Nie wpływa to jednak na zmniejszenie komfortu robienia zakupów. Sieć dba o bezpieczeństwo, czystość i przestrzeń w swoich sklepach. Takie zabiegi pozwalają znacznie obniżyć koszty w drodze produktu od producenta do klienta i zaproponować okazyjną cenę.
- Analizujemy każdy koszt, który pojawia się w drodze produktu od producenta na półkę - zapewnia właściciel sieci. - Oznacza to mądre planowanie i gospodarowanie również po naszej stronie. U nas nic nie może się zmarnować, podobnie jak w domowych budżetach naszych klientów. W ten sposób budujemy zaufanie Klientów. Pomaga nam w tym wieloletnie doświadczenie na polskim rynku i zrozumienie lokalnych uwarunkowań i oczekiwań naszych klientów.
Wspieramy głównie polskich producentów
Większość towaru w sklepie pochodzi od polskich producentów, co również ma wpływ na ostateczną cenę towaru w sklepie.
- Vollmart w większości przypadków współpracuje z polskimi, najczęściej lokalnymi producentami. Ma to ogromne znaczenie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej. Wsparcie rodzimych producentów nie tylko zapewnia zbyt, ale utrzymuje również miejsca pracy i daje nadzieję na szybsze wyjście gospodarki z kryzysu – mówi Wiktor Sawosz.
Zasady współpracy z Vollmartem są transparentne i uczciwe. Dlatego producenci traktują sieć priorytetowo. Z kolei klienci nie płacą dodatkowo za markę, opakowanie, branding, tylko cieszą się dobrej jakości polskimi produktami w niskiej cenie.
- Należy dodać, że tworzymy nowe miejsca pracy w regionie. Jesteśmy firmą rodzinną. Dla nas zawsze najważniejsi są ludzie – dodaje Wiktor Sawosz.
Vollmart.eu
Vollmart – sieć nowoczesnych hard dyskontów z 100% polskim kapitałem
Nowoczesny hard dyskont Vollmart to prostota i przemyślane podejście do zakupów. Istotą tego formatu jest zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen na ulubione towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam. Asortyment sieci obejmuje około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych w niezwykle korzystnych cenach. Dostawcami sieci Vollmart są w większości polscy producenci, którzy wytwarzają dobrej jakości produkty. Swoją ofertę sieć adresuje do osób o zróżnicowanych dochodach, które chcą rozsądnie gospodarować swoim budżetem. Poszerzona oferta sieci dostępna jest również w sklepie online vollmart24.com
Napisz komentarz
Komentarze