- Nie mamy na to zbyt wielkich pieniędzy, więc nie będzie to kampania w TVN, ale raczej kilkudziesięciosekundowe spoty, które będziemy chcieli pokazać w szkołach i kinach w regionie - zdradza Zbigniew Mazurek, prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie.
Filmiki reklamowe mają pokazać aquapark jako obiekt nowoczesny, przystosowany do potrzeb różnych grup odbiorców.
- Chcemy zareklamować jeszcze przed otwarciem, że mogą przychodzić do nas matki z małymi dziećmi, ale też osoby niepełnosprawne oraz seniorzy - mówi Mazurek. - Będą różne atrakcyjne zajęcia, w tym aquajoga, nauka pływania.
W promocji spółce miejskiej pomagać będą architekci, którzy przygotowali projekt parku wodnego. - Są do tego przygotowani technicznie, poza tym im także zależy na pokazaniu tego obiektu w ciekawy sposób - dodaje Mazurek.
Atrakcje aquaparku pokazywać będą.... mieszkańcy Chełma wybrani w castingu. Na zgłoszenia chętnych spółka czeka do 17 października. Pierwsze 10 osób biorących udział w projekcie otrzyma bezpłatne wejściówki na dzień otwarcia Chełmskiego Parku Wodnego. Pozostali aktorzy i statyści otrzymają bilet wstępu, który będą mogli wykorzystać w pierwszym miesiącu funkcjonowania obiektu.
Zgłoszenia do castingu należy wysyłać na adres info@parkwodnychelm.pl
Napisz komentarz
Komentarze