Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama baner reklamowy
Reklama

Koszmarna sprzedaż! Ktoś zmienił limit na koncie i dane do logowania!

Kolejna osoba oszukana podczas sprzedaży ubrań za pośrednictwem aplikacji „Vinted”. Kupujący wysłał do mieszkanki Włodawy fałszywe linki do logowania na stronę banku. Z konta jej matki zniknęło 2 500 złotych.
Koszmarna sprzedaż! Ktoś zmienił limit na koncie i dane do logowania!

Autor: Pixabay

Do komendy policji zgłosiła się 44-letnia mieszkanka Włodawy.

- Powiedziała, że jej córka sprzedawała ubrania w aplikacji "Vinted". Podczas korespondencji z kupującym korzystała z należącego do 44-latki telefonu. Kupujący wysłał nastolatce fałszywe linki do logowania na stronę banku. Po zatwierdzeniu przelewu córka oddała telefon matce. Niczego nieświadoma 44-latka wieczorem chciała zalogować się na stronę banku, ale otrzymała komunikat dotyczący niewłaściwych danych do logowania – mówi aspirant sztabowy Kinga Zamojska-Prystupa z Komendy Powiatowej Policji we Włodawie.

Na drugi dzień kobieta poszła do banku, aby wyjaśnić, dlaczego nie może się zalogować na swoje konto. Po weryfikacji okazało się, że z jej rachunku wykonano przelew na kwotę 2500 złotych, a dane do logowania wraz z dziennym limitem wypłat zostały zmienione przez oszusta.

- Apelujemy o zachowanie zasady ograniczonego zaufania nie tylko podczas kupowania towaru, ale także podczas jego sprzedaży - ostrzega policjantka. - Nigdy nie podawajmy osobom postronnym danych naszego konta, są to dane wrażliwe i nikt poza nami nie powinien ich znać. Pamiętajmy, że przekazując te dane, umożliwiamy dostęp do naszego konta bankowego oraz możliwość wykonywania na nim operacji finansowych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamareklama Bon Ton
Reklama
Reklama
Reklama