- Nasza inicjatywa jest kontynuacją akcji "Swój do swojego po swoje", prowadzonej w czasach przedwojennych i propagującej polski handel - wyjaśnia Wojciech Żołnacz z Młodych Patriotów Chełm. - Na naszej ulotce zaprezentowaliśmy 5 lokalnych przedsiębiorstw tworzących własne, regionalne produkty spożywcze.
Akcja cieszyła się zainteresowaniem mieszkańców Chełma i zwracała ich uwagę na to, jakie korzyści płyną z robienia zakupów u miejscowych producentów.
- Przekłada się to na rozwój gospodarki lokalnej, a to z kolei ma wpływ na gospodarkę krajową - mówi Krzysztof Kostecki ze Związku Żołnierzy NSZ Chełm. - Zawsze mamy wybór - wesprzeć miejscowego przedsiębiorcę albo koncerny zagraniczne. Nie działamy na szkodę tych drugich, przedstawiamy natomiast korzyści robienia zakupów lokalnych.
Cykliczna akcja służy promowaniu patriotyzmu konsumenckiego.
Napisz komentarz
Komentarze