13 maja wójt gminy Rudnik Paweł Kucharczyk wraz z kierownikiem referatu infrastruktury, inwestycji i rolnictwa Edwardem Wypychem oraz inspektorem ds. budownictwa i Inwestycji Leszkiem Sołtysem w obecności inspektora nadzoru Jerzego Szorka oficjalnie przekazali plac budowy wykonawcy.
- Jest to budynek przy szkole, właściwie ten dom nauczyciela to jedno ze skrzydeł szkoły. Jest tam kilka lokali mieszkaniowych. Udało nam się uzyskać doinformowanie, które pokryje prawie 75% całego kosztu tej inwestycji - mówi nam wójt gminy.
Gmina z funduszu unijnego otrzymała dotację w kwocie prawie 620 tysięcy złotych, całościowy koszt inwestycji wyniesie niemal 830 tysięcy. W ramach inwestycji przewidziano m.in. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie stropów, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznych instalacji sanitarnych, wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych, montaż instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła oraz wykonanie innych robót zgodnie z dokumentacją.
- Staramy się ciągle działać i inwestować w naszą gminę. Pozyskiwane dotacje bardzo nam w tym pomagają, niebawem rozpoczniemy pracę nad kolejnym modernizacjami - podsumował wójt Kucharczyk.
Napisz komentarz
Komentarze