Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Po bilet na pociąg do spożywczaka. Oferta dla podróżnych, którzy nie lubią kupować w sieci

W sklepach spożywczych, kioskach, na stacjach benzynowych... Wkrótce tam kupimy bilet na pociąg. To odpowiedź na oczekiwania pasażerów, którzy nie chcą kupować przez internet albo nie mają dostępu do sieci.
Po bilet na pociąg do spożywczaka. Oferta dla podróżnych, którzy nie lubią kupować w sieci

Autor: PKP Intercity

– W najbliższych latach nadal będzie rosła i tak już duża popularność kolei. Dlatego dążymy do tego, żeby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najłatwiejszy dla podróżnych – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

Sprzedażowy hit

Od kilku miesięcy bilety na pociągi PKP Intercity można kupić – poza kanałami przewoźnika – na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash. Sprzedaż tą drogą okazała się hitem – z końcem lutego 2023 r. została przekroczona granica 1,8 mln sprzedanych biletów.

Dlatego spółka nadal chce rozwijać model sprzedaży agencyjnej. Tym razem zachęca do współpracy firmy obsługujące stacjonarne punkty sprzedaży.

Co najmniej 50 punktów stacjonarnych

Nowy model sprzedaży agencyjnej jest adresowany m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych). Słowem – jak to określa przewoźnik – wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą dodatkowych usług w postaci biletów na pociągi PKP Intercity. Ale pod pewnymi warunkami.

Otóż z tej propozycji mogą skorzystać firmy, które dysponują własną lub partnerską siecią dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji. Formularz zgłoszeniowy zawierający szczegółowe warunki współpracy jest dostępny na stronie internetowej PKP Intercity.

Nie chcą kupować w sieci

To – jak mówi Tomasz Gontarz – kolejny sposób dotarcia do klientów.

– A dla potencjalnych partnerów szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na atrakcyjnych zasadach – dodaje Gontarz.

I dodaje, że poszerzenie nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom tych podróżnych, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp.

Zamówisz bilet jak w kienie

PKP Intercity zaproponowało również pasażerom łatwiejszą rezerwację miejsca. Wystarczy wybrać je na graficznym planie podczas zakupu biletu przez stronę przewoźnika. Zupełnie tak jak w kinie.

Wprowadzenie innowacyjnej funkcji do składów wagonowych – nawet pilotażowo – jest wyzwaniem. Bo pociągi tego typu latem i w czasie świąt są wydłużane dodatkowymi wagonami, co jest związane ze wzrostem frekwencji.

Opcja graficznej rezerwacji ma zostać rozszerzona w czasie wakacji, a do końca 2023 roku obejmie wszystkie pociągi PKP Intercity. Jak na razie program wdrożono na próbę. Przewoźnik zapewnia, że będzie brał pod uwagę sugestie podróżnych, co pozwoli mu dostosować to rozwiązanie do potrzeb pasażerów.

Czytaj także:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklamaogłoszenie przetarg
Reklamabaner reklamowy
Reklamabaner reklamowy
Reklamareklama FFCL dodatek
KOMENTARZE
Autor komentarza: NicoTreść komentarza: Ja głęboka może być tak rzeka?Data dodania komentarza: 23.01.2025, 22:53Źródło komentarza: Gm. Krasnystaw. Auto stoczyło się do rzeki i zatonęło! Akcja ratunkowa trwała kilka godzinAutor komentarza: rzetelnieTreść komentarza: francuski tygodnik „Le Point” Skandal w Brukseli. Komisja Europejska finansowała organizacje pozarządowe zajmujące się ochroną środowiska, aby lobbować wśród posłów do Parlamentu Europejskiego i państw członkowskich na rzecz Zielonego Ładu, będącego obsesją byłego holenderskiego komisarza Fransa TimmermansaData dodania komentarza: 23.01.2025, 22:33Źródło komentarza: Trzeba zwrócić dotację z odsetkami. Kontrola Czystego PowietrzaAutor komentarza: DarekTreść komentarza: Że co?Data dodania komentarza: 23.01.2025, 21:48Źródło komentarza: Chełm. Gorąca debata na komisji. Zmiany w oświacie pod lupą radnychAutor komentarza: KaśkaTreść komentarza: Przecież to jest bardzo dobre rozwiązanie. Zabezpieczenie przed likwidacją za rok, dwa lata placówki. Racjonalna decyzja. Tu po prostu chodzi o utratę stołka dyrektora. Z 18 na 6. Faktycznie 12 mniej dyrektorów. I wielka de facto obrona ich posad. Nic więcej się nie zmieni. Cała platforma jak zwykle.Data dodania komentarza: 23.01.2025, 16:19Źródło komentarza: Chełm. Gorąca debata na komisji. Zmiany w oświacie pod lupą radnychAutor komentarza: Sylwester BTreść komentarza: Bicie piany nakręcane przez stołki dyrektorskie które ulegną mniejszej ilości. Mam nadzieję że platformowe wrzaski o nic, nic nie dadzą i miasto wdroży ekonomiczne rozwiązanie, łącząc w znakomity pomysł połączenia w zespoły.Data dodania komentarza: 23.01.2025, 14:16Źródło komentarza: Chełm. Gorąca debata na komisji. Zmiany w oświacie pod lupą radnych
Reklama
Reklama
Reklama