To już kolejne zwycięstwo Chełma – w grudniu 2024 roku miasto osiągnęło rekordowe 52 331 interakcji, co również zapewniło mu pierwsze miejsce w zestawieniu. Taki sukces nie byłby możliwy bez aktywności mieszkańców, którzy chętnie komentują, udostępniają i reagują na publikowane treści.
Według raportu, Chełm przoduje nie tylko pod względem ogólnej liczby interakcji, ale również zaangażowania własnych fanów. Wskaźnik ten wynosi imponujące 4,13%, co znaczenie przewyższa wyniki innych miast. Dla porównania, drugie w rankingu Miasto Krasnystaw osiągnęło poziom 1,18%, a trzecie Janów Lubelski – 1,15%.
TOP 5 miast województwa lubelskiego według sumy interakcji w styczniu 2025 r.:
- Miasto Chełm – 24 991 interakcji
- Miasto Krasnystaw – 3 691 interakcji
- Hrubieszów Miasto z Klimatem – 3 629 interakcji
- Miasto Biała Podlaska – 3 514 interakcji
- Janów Lubelski – 2 533 interakcji
Wyróżnienie dotyczy nie tylko liczby interakcji, ale także wartości AVE (wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą). W tej kategorii Chełm również triumfuje z wynikiem 13 000 euro, deklasując Hrubieszów (2 800 euro) i Krasnystaw (1 700 euro).
Analiza treści wskazuje, że kluczem do sukcesu była skuteczna strategia komunikacyjna oparta na angażujących narracjach i atrakcyjnych wydarzeniach. Największe zasięgi w styczniu 2025 roku przyniósł ogólnopolski sylwester w Chełmie, który przyciągnął uwagę nie tylko mieszkańców, ale także odbiorców spoza regionu. Szczególnie popularne były posty z relacjami, zdjęciami i materiałami wideo z tej imprezy.
Dodatkowo duże zaangażowanie wzbudził plebiscyt „Świetlna Stolica Polski”, w ramach którego miasto aktywnie zachęcało mieszkańców do głosowania. Interakcje generowały również posty dotyczące wydarzeń kulturalnych i sportowych oraz treści informacyjne i infrastrukturalne.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze