Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Moda na hybrydy

Polacy kupili już ponad 20 tys. hybryd toyoty, a początek roku zwiastuje kolejne rekordy sprzedaży samochodów z tego rodzaju napędem.
Moda na hybrydy

Autor: www.toyota.pl

Dynamiczna tendencja wzrostowa jest widoczna w całej Europie. Tylko w pierwszym kwartale br. TME (Toyota Motor Europe) sprzedała o 48 proc. więcej hybrydowych aut niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku, mianowicie 106 tys. szt. Już blisko 50 proc. samochodów sprzedawanych przez TME to hybrydy Toyoty i Lexusa.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku najpopularniejsze w Europie były toyoty C-HR (27 tys. szt.), yaris hybrid (22 700 szt.), auris hybrid (22 300 szt.) i RAV4 hybrid (15 300 szt.).

W Polsce również model C-HR w hybrydowej wersji bije rekordy popularności. W styczniu i lutym sprzedano ponad 1 tys. szt. tego crossovera, a sprzedaż wszystkich hybrydowych modeli tej marki w tym okresie wyniosła 2 652 szt., czyli więcej niż w całym 2014 roku!

– Hybrydy są oszczędne, tanie w eksploatacji i ekologiczne. Polacy przekonali się także do ich niezawodności, stąd dynamiczny wzrost zainteresowania hybrydami, które na tę chwilę stanowią około 30 proc. wolumenu sprzedaży Toyoty w naszym kraju – mówi Beata Żurkowska, kierownik działu marketingu Autoryzowanego Dealera Toyoty w Lublinie.

Co ciekawe, hybrydy coraz częściej trafiają do firm i instytucji. 34 szt. ekologicznego aurisa odebrała właśnie śląska policja, a flotę Grupy Eurocash zasili niebawem 400 szt. hybrydowej toyoty yaris.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklamareklama Bon Ton
Reklamadotacje rpo
Reklama
Reklama