Pierwsze modele trafiły do Lublina w lipcu br. Taki policyjny jednoślad ma pojemność 1250 cm3 i moc 135 KM, a moment obrotowy o wartości 143 Nm skutecznie „odpycha” motocykl od asfaltu.
Policyjna wersja tej maszyny jest jednoosobowa. Na miejscu pasażera jest zintegrowany kufer z centralą radiową. W wyposażeniu są także podgrzewane siedzenie i manetki oraz inne elementy poprawiające komfort podróżowania.
- Ze względu na swą wielkość i zwrotność, mogą być użytkowane wszędzie tam, gdzie panuje duże natężenie ruchu. Patrole motocyklowe mogą również sprawnie nadzorować ruch drogowy oraz wykonywać inne czynności służbowe, związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na drogach i zabezpieczaniem imprez - informuje nadkom. Andrzej Fijołek, rzecznik prasowy komendanta wojewódzkiego policji w Lublinie.
Zakup tego sprzętu współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności. Koszt jednej maszyny to blisko 128 tysięcy złotych.
Film: KWP w Lublinie
Napisz komentarz
Komentarze