"Łatanie" dziur na chełmskich ulicach wykonywane jest w technologii, która, jak przekonuje magistrat, gwarantuje trwałość napraw.
- Nawierzchnia asfaltowa jest frezowana lub wykuwane czy też wycinane są jej uszkodzone fragmenty. Następnie, jeszcze przed rozłożeniem masy asfaltowej, sfrezowane lub wykute fragmenty jezdni są dodatkowo oczyszczane i skraplane emulsją asfaltową w celu powiązania warstw nawierzchni - mówi Radosław Wnuk, dyrektor departamentu architektury, geodezji i inwestycji Urzędu Miasta Chełm.
Do tej pory remonty wykonano już na ponad 20 ulicach. Są to m.in.: Kilińskiego, Łowiecka, Grunwaldzka, Botaniczna, Ogrodnicza, Wyszyńskiego, Żeromskiego, Piwna, Złota, Metalowa, Ogrodowa, Lutosławskiego, Żarnowskiego, Wieniawskiego, Pszenna, Dąbrówki, Jana III Sobieskiego, Żółkiewskiego, Królowej Jadwigi, Piramowicza, Kwiatowa oraz Lipowa.
- Na tym jednak nie poprzestajemy. Prace będą realizowane nadal w innych częściach miasta - podkreśla Renata Ciepłowicz, sekretarz Chełma.
Kolejne remonty zaplanowano m.in. na ul. Mościckiego (i dróg w jej pobliżu), w rejonie ul. Granicznej, Bydgoskiej, Wiejskiej, Kossaka, Chełmońskiego, Mazurskiej czy Bursztynowej.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze