Kłopoty z funkcjonowaniem nowego CEPiKu docierają do Centralnego Ośrodka Informatyki z wydziałów komunikacji oraz od kierowców z całego kraju. Jak zapewnia COI, naprawa tego systemu jest dla nich "absolutnym priorytetem", a każde zgłoszenie jest naprawiane na bieżąco.
Jak sytuacja wygląda w wydziale komunikacji UM Chełm? Monika Zaborek-Turewicz, dyrektor wydziału przekazała nam, że ok. 80% spraw petentów udaje się załatwić bez problemów. Pozostałe, obejmujące zarejestrowanie pojazdu lub inne działania w systemie, kończą się wyświetleniem informacji o błędzie.
- Najczęstsze błędy dotyczą zmiany numeru PESEL czy adresu przypisanych do danych pojazdu - wyjaśnia Monika Zaborek-Turewicz. - Zdarza się, że mieszają się ze sobą stare i nowe nazwy ulic oraz numery domów. Jeżeli w katalogu pojazdów nie ma takiego, który chcemy zarejestrować, urzędnicy powinni zgłosić ten fakt do centralnej bazy danych. Niestety, w ostatnich tygodniach i z tym były problemy.
Stabilizacji CEPiKu 2.0, według pracowników Centralnej Ośrodka Informatyki, doczekamy się w czerwcu br.
Podobne artykuły:
Napisz komentarz
Komentarze