Wersja wdrożona do produkcji praktycznie nie różni się od konceptu, co w branży jest ewenementem. Wszystkie elementy nadwozia styliści opracowywali wspólnie z inżynierami, by spełniały funkcję estetyczną i praktyczną jednocześnie, dlatego uzyskanie tak muskularnej i wyrazistej, słowem atrakcyjnej bryły nadwozia należy uznać za nie lada osiągnięcie.
Lexus to także luksus. Producent chwali się 13-głośnikowym audiofilskim zestawem nagłośnienia, czy ręcznie wykonanymi detalami wnętrza, takimi jak gałka dźwigni zmiany biegów.
Do napędu modelu LC służą dwie jednostki napędowe: ta słabsza to hybryda silnika elektrycznego z benzynowym V6 o pojemności 3,5 litra i łącznej mocy układu 359 KM; ta mocniejsza bazuje na wolnossącym V8 o mocy 471 KM. Deklarowane przez Japończyków przyśpieszenie do 100 km/h to kolejno 5 oraz 4,5 sekundy...
Napisz komentarz
Komentarze