"Do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od klientów, którzy otrzymują fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna, podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna. Firma ta, wykorzystując logo PGE, wzywa do uregulowania rzekomych zaległych należności" – czytamy w komunikacie, który rozsyła PGE.
Firma apeluje o czujność i poświęcenie chwili uwagi nowym rachunkom, w celu uniknięcia pomyłki. "Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z infolinią PGE: (+48) 422 222 222".
Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów
Napisz komentarz
Komentarze