Respondenci oceniający marki w kategorii Cement uznali, że cementy CEMEX to produkty najwyższej jakości, dostępne w atrakcyjnej cenie. Badanie ankietowe przeprowadzone na grupie ponad 15 tysięcy respondentów wykazało też, że CEMEX zajmuje pierwsze miejsce pod kątem rozpoznawalności, spośród dostępnych na polskim rynku marek cementu.
– Wysoka jakość świadczonych produktów i usług od zawsze znajduje się u podstaw strategii CEMEX Polska i powinna być nie tylko standardem działalności każdej uznanej firmy, ale także jej przewagą konkurencyjną. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego każdego dnia podejmujemy działania podnoszące poziom naszych usług i jakości produktów, a docenienie nas jako Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Cement” stanowi potwierdzenie, że dbamy o klienta w wielu wymiarach – mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu CEMEX Polska.
Program Konsumencki Lider Jakości ma na celu wyłonienie najlepszych marek i firm na polskim rynku w opinii konsumentów. Program to coroczna inicjatywa redakcji „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku dystrybuowanego z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Program opiera się na badaniach gromadzących opinie konsumentów dotyczące jakości usług i produktów, przeprowadzane w oparciu o ankiety on-line i spotkania face-to-face. W ramach programu, firmy mogą zostać wyróżnione Złotym, Srebrnym lub Brązowym Godłem oraz wyróżnieniem.
CEMEX Polska należy do krajowej czołówki producentów cementu, betonu towarowego i kruszyw. CEMEX oferuje szeroką gamę cementów najwyższej jakości, produkowanych w cementowniach w Chełmie, Rudnikach oraz w Przemiałowni Gdynia. Od 2010 roku CEMEX posługuje się znakiem „Pewny Cement”, który stanowi potwierdzenie najwyższej gwarantowanej jakości produkowanych cementów oraz ochrony konsumentów przed wyrobami, które nie spełniają wymagań normowych.
Napisz komentarz
Komentarze