Chełm. Dydaktycy wzięli udział w konferencji PANS
W poniedziałek (15 kwietnia) odbyła się Konferencja Naukowo Metodyczna „Kiedy spostrzegam świat inaczej … Przestrzeń edukacyjna w kontekście indywidualizacji pracy z uczniem w szkole”, zorganizowała przez Katedrę Pedagogiki Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie. Wzięło w niej udział W konferencji udział prawie 120 uczestników: dyrektorów szkół, pedagogów, nauczycieli, wykładowców oraz studentów.
W wystąpieniach prelegentów przeanalizowane zostały trzy wymiary przestrzeni edukacyjnej: przestrzeń fizyczna/architektoniczna, przestrzeń społeczna i przestrzeń wirtualna/technologiczna. W wymienionych wymiarach prelegenci wskazali możliwości ich kreowania w taki sposób, by jak najbardziej optymalizowały pracę z uczniem, uwzględniając jego indywidualny potencjał.
Studenci kierunków Pedagogika oraz Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna zaprezentowali także swoje autorskie, wypracowane podczas zajęć, rozwiązania metodyczne w zakresie indywidualizacji pracy z uczniem w szkole.
Fot. PANS Chełm
Napisz komentarz
Komentarze