- Zachęcam do udziału w programie "Marka Lubelskie". Otrzymanie tego tytułu jest równoznaczne z dołączeniem do grona firm, których produkty i usługi są wizytówką województwa lubelskiego w kraju i za granicą - przekonuje Jarosław Stawiarski, marszałek województwa.
Program "Marka Lubelskie" realizowany jest od 2007 roku. Tytułem mogą pochwalić się przedsiębiorstwa zarówno z branży spożywczej, medycznej, usługowej, produkcyjnej, budowlanej, odzieżowej, IT, jak i ogrodniczej. Celem programu jest tworzenie efektu "place of origin", czyli identyfikacji produktów wysokiej jakości z miejscem ich pochodzenia, a także promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie naszego województwa poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - "Marka Lubelskie". Tworzenie efektu "place of origin" wskazuje na miejsce pochodzenia, które często traktowane jest przez klientów jako dodatkowa zaleta, mająca wpływ na wybór artykułów.
Podstawowym warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie działalności na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 24 miesięcy. Przystąpienie do programu jest bezpłatne. Przedsiębiorca może zgłosić swój udział poprzez dostarczenie bądź wysłanie specjalnego formularza do Departamentu Gospodarki i Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4 w formie papierowej, wysłać pocztą lub w formie skanu na adres: [email protected]. Do zgłoszenia trzeba dołączyć wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
W skład Kapituły dokonującej oceny wniosków wchodzą m.in. specjaliści w dziedzinie gospodarki, ekonomii, zarządzania oraz przedstawiciele lokalnych mediów. Gala 14. edycji wręczenia certyfikatów "Marka Lubelskie" odbędzie się 15 lutego 2020 roku w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
Napisz komentarz
Komentarze