Wszyscy zainteresowani mogą już zgłaszać swoich kandydatów do tytułu Ambasadora Miasta Chełm. Mają na to czas do 10 października.
- Będzie on dedykowany osobom fizycznym, stowarzyszeniom, fundacjom, związkom wyznaniowym oraz organizacjom społeczno-politycznym. To wyjątkowe wyróżnienie dla tych, którzy mają szczególne zasługi dla miasta i jego promocji. Tytuł może być nadany obywatelom Polski i cudzoziemcom. Proszę pamiętać, że może również zostać przyznany pośmiertnie za zgodą rodziny zmarłego - przekazała nam Aneta Szostak, dyrektor departamentu promocji, kultury i sportu.
Formularz zgłoszeniowy można dostać w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), w departamencie promocji, kultury i sportu oraz przez stronę internetową Urzędu Miasta Chełm.
Wypełnione wnioski należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), w departamencie promocji, kultury i sportu (ul. Strażacka 2, II piętro budynku, wejście od parkingu). Można również przesłać je poczta tradycyjną na adres urzędu - ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze