Punkt Obsługi Klienta PGNiG powstał dzięki porozumieniu zawartemu między burmistrzem Krasnegostawu Danielem Miciułą a zarządem PGNiG. Umowa obowiązuje co najmniej do 30 czerwca br.
- Punkt został uruchomiony z inicjatywy burmistrza, z uwagi na liczne głosy mieszkańców w tej sprawie - poinformowała nas Magdalena Górecka, kierownik Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej.
Mieszkańcy Krasnegostawu będą mogli skorzystać z dyżurów przedstawiciela PGNiG w Biurze Obsługi Mieszkańców (Sala Obsługi I, parter) w każdy pierwszy roboczy wtorek miesiąca, w godzinach 9:00-15:00, dzięki udostępnieniu przez miasto odpowiedniego miejsca. Najbliższy termin dyżuru Biura Obsługi Klienta PGNiG zaplanowano na 4 lutego. Kolejne będą na bieżąco umieszczane na stronie internetowej miasta Krasnystaw.
Napisz komentarz
Komentarze