Zwróć na siebie uwagę klienta około 6 razy, a zostaniesz przez niego zapamiętany
Kiedy dana firma zostaje w naszej pamięci? Kiedy już z niej skorzystamy? Tak, to prawda, ale to tematu nie wyczerpuje. Pam Moore twierdzi, że aby konsumenci zapamiętali Twoją firmę, muszą mieć z nią kontakt od 5 do 7 razy – niezależnie, czy bezpośrednio, czy pośrednio poprzez reklamę. Brzmi pozytywnie, ale trzeba pamiętać, że każdy stara się o kontakt z klientem. Firmy stosują wymyślne chwyty, prowadzą mnóstwo kampanii reklamowych, a to wszystko po to, żeby choć na chwilę zdobyć czyjąś uwagę. W takim razie można odwołać się do natury. Na co zwracasz uwagę? Przede wszystkim na odznaczone rzeczy w tle. Mówi się, że to mężczyźni są wzrokowcami, ale w istocie wszyscy ludzie nimi są. Cenimy rzeczy atrakcyjne i nie ulega to żadnym wątpliwościom. W takim razie naprawdę warto postawić na atrakcyjne opakowania produktów i odpowiednie ich odznaczenia.
Reklama świetlna, czyli jak skutecznie skierować na siebie wzrok ludzi
Produkty to jedno, ale w przypadku sklepów stacjonarnych, które nie są znanymi i cenionymi marketami, czasem trzeba sięgnąć po odważne środki, aby zwrócić na siebie uwagę. Reklama świetlna nadaje się do takiego celu idealnie. Dlaczego? Nawet niezbyt intensywne światło nas przyciąga. Przechodnie wracający z pracy czy też idący stałą ścieżką na spacer mogą zupełnie nie zdawać sobie sprawy z tego, co mijają. I tak z reguły jest, jeśli nie zadba się o odpowiednią ekspozycję szyldu. Co innego, gdy będzie się on rzucał w oczy. Oczywiście należy odpowiednio zrównoważyć „krzykliwość” szyldów z subtelnością. Mistrzem w tym jest firma Veraco, której produkty znajdziesz pod adresem: https://veraco.pl/. Ich reklamy świetlne nie giną w mroku i w tle innych szyldów, co z całą pewnością stanowi ogromny atut ekspozycyjny. Koniecznie sprawdź bliżej ich szeroką ofertę, aby podnieść zapaść w pamięć potencjalnym klientom!
Napisz komentarz
Komentarze