- Do tej pory nie było w mieście spójnej polityki w tym zakresie. Przez to jako samorząd wiele traciliśmy, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału, na przykład w kwestii Podziemi Kredowych - mówi Damian Zieliński z gabinetu prezydenta. - Obecnie mamy do czynienia ze swoistym rozdrobnieniem działań promocyjnych, którym brakuje spójnego charakteru. Jak pokazują przykłady innych miast - przyjęcie jednolitej strategii i jej konsekwentne wdrażanie, przynosi wymierne korzyści pod każdym względem: napływu turystów, biznesu i rozwoju gospodarczego. Jest to ze sobą powiązane. Dążymy do profesjonalizacji tego obszaru, stąd decyzja o przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawcy, który opracuje wspomniany dokument.
Nowa strategia ma również m.in. pomóc w wypracowaniu harmonijnych przekazów poprzez odpowiedni system wizualnej identyfikacji, zbudować atrakcyjny i spójny sposób komunikacji i promocji marki miasta, opracować długookresowe wytyczne strategiczne razem z planem wdrożenia. Ponadto ma ona pomóc w aktywizacji społeczeństwa podczas procesu budowania marki, wytworzenia poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem miasta i pobudzenia oraz wykorzystania przedsiębiorczości i aktywności mieszkańców.
- Podniesie to rozpoznawalność i ofertę miasta na poziomie lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym oraz poprawi jego konkurencyjność na poziomie lokalnym i krajowym - dodał Zieliński.
Czytaj także:
- Lasy obrodziły grzybami. Niektórzy znaleźli dorodne prawdziwki
- Chełm: Przy hali sportowej powstaje boisko na turniej PKO Chełm Grand Prix Polski
- Chełm. Czy rewitalizacja Parku Miejskiego zagraża drzewom? [ZDJĘCIA]
- Chełm. Czy starać się już o dodatek węglowy? Nie ma jeszcze właściwego wniosku...
Napisz komentarz
Komentarze