Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Chełm. "Jak nas widzą, tak nas piszą". Chcą zbudować silną markę miasta

Chełmscy urzędnicy mają ambicje, ale potrzebują wsparcia. Magistrat zlecił więc opracowanie strategii promocyjnej. W postępowaniu przetargowym ma być wyłoniony wykonawca, który m.in. zbuduje i wykreuje markę miasta.
Chełm. "Jak nas widzą, tak nas piszą". Chcą zbudować silną markę miasta

- Do tej pory nie było w mieście spójnej polityki w tym zakresie. Przez to jako samorząd wiele traciliśmy, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału, na przykład w kwestii Podziemi Kredowych - mówi Damian Zieliński z gabinetu prezydenta. - Obecnie mamy do czynienia ze swoistym rozdrobnieniem działań promocyjnych, którym brakuje spójnego charakteru. Jak pokazują przykłady innych miast - przyjęcie jednolitej strategii i jej konsekwentne wdrażanie, przynosi wymierne korzyści pod każdym względem: napływu turystów, biznesu i rozwoju gospodarczego. Jest to ze sobą powiązane. Dążymy do profesjonalizacji tego obszaru, stąd decyzja o przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawcy, który opracuje wspomniany dokument.

Nowa strategia ma również m.in. pomóc w wypracowaniu harmonijnych przekazów poprzez odpowiedni system wizualnej identyfikacji, zbudować atrakcyjny i spójny sposób komunikacji i promocji marki miasta, opracować długookresowe wytyczne strategiczne razem z planem wdrożenia. Ponadto ma ona pomóc w aktywizacji społeczeństwa podczas procesu budowania marki, wytworzenia poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem miasta i pobudzenia oraz wykorzystania przedsiębiorczości i aktywności mieszkańców. 

- Podniesie to rozpoznawalność i ofertę miasta na poziomie lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym oraz poprawi jego konkurencyjność na poziomie lokalnym i krajowym - dodał Zieliński.

Czytaj także:

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamareklama Bon Ton
Reklama
Reklama
Reklama