Produkty turystyczne zgłaszane do głosowania internautów to nowatorskie i interesujące miejsca, obiekty, imprezy, wydarzenia lub przedsięwzięcia atrakcyjne dla turystów, które zapewniają im wysokiej jakości przeżycia i różnego rodzaju doznania. Chmielaki rywalizują o głosy z 15 innymi atrakcjami. Ich listę i szczegóły głosowania można znaleźć na stronie polska.travel.pl i na Facebooku organizatora konkursu. Codziennie można oddać jeden głos.
- Obecnie internet jest pierwszym narzędziem, po które sięgamy, planując wypoczynek z najbliższymi lub szukając opinii na temat danego miejsca czy wydarzenia. Wyznacza on drogę, proponuje najkorzystniejsze i najciekawsze rozwiązania. Pragnę zachęcić do głosowania na Najlepszy Produkt Turystyczny, ponieważ zdanie użytkowników sieci ma ogromną siłę i potrafi wznieść produkt na wyższy poziom. Wierzę, że Certyfikat Internautów 2022 zasłużenie powędruje do najlepszego - przyznał Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Chmielaki już raz zostały produktem Najlepszym Produktem Turystycznym Roku. Teraz po dziewięciu latach mogą to powtórzyć.
Czytaj także:
Napisz komentarz
Komentarze